The 90's

broze6262

Newbie
Jaaaaa,voor alle millenials en veel meer.

Hopelijk kunnen jullie dit film zien?
zien

Wat is jullie echte 90's ding, herinnering of nummer

Voor mij idols sowieso, oh wat fout was dat zeg

broze6262

Newbie
nee maar serieus..
2 unlimited, vooral ray en anita, wat ook hun ondergang werd.
Was een wereldwijd succes en heeft enorme impact gehad

2 Unlimited is, gemeten naar verkoopcijfers, de succesvolste Nederlands-Belgische popband in de geschiedenis. Gedurende de eerste helft van de jaren 90 behaalden de Belgische producers Jean-Paul De Coster en Phil Wilde met de Nederlandse Anita Doth en Ray Slijngaard diverse wereldhits. In totaal verkochten zij wereldwijd meer dan 20 miljoen platen. Later zou de band een doorstart maken met andere zangers.

2 Unlimited was de eerste groep die housemuziek op echte grote schaal tot een internationaal commercieel succes wist te maken. De formule van een mannelijke rapper en een zangeres, met gemakkelijk in het oor liggende melodieën en stevige dance-ritmes (ook wel eurodance genoemd), heeft de popmuziek in de jaren 90 gedomineerd.

Laatst bewerkt:

MaddMonkey

Badass junkie
En natuurlijk niet al dat gejank over klimaat, vleesvervangers, #metoo, zwarte piet en alle andere woke-bullshit. Etc. Etc. Etc.
Nee, maar ook toen had men natuurlijk genoeg te klagen. Dat is van alle tijden.
Het is namelijk altijd makkelijker om dat gevoel van onvrede te projecteren op de buitenwereld.

Wat tegenwoordig anders is, is dat mensen elkaar online versterken daarin. Het internet kan ook heel veel moois brengen. Vooral als je je niet zo laat leiden door andermans meningen. Dat is alleen iets dat de meeste mensen niet onder de knie hebben. Iets dat ook niet echt gestimuleerd wordt heb ik het idee.

Zanza

DF-koning
Het is namelijk altijd makkelijker om dat gevoel van onvrede te projecteren op de buitenwereld.

Wat tegenwoordig anders is, is dat mensen elkaar online versterken daarin. Het internet kan ook heel veel moois brengen. Vooral als je je niet zo laat leiden door andermans meningen. Dat is alleen iets dat de meeste mensen niet onder de knie hebben. Iets dat ook niet echt gestimuleerd wordt heb ik het idee.
Er is altijd wat te klagen. Maar dit zijn toch gewoon doorgeslagen bullshitdingen? Kom eens op zeg!

Casaan

Badass junkie
Tripreporter

Baas!

Maar dit zijn toch gewoon doorgeslagen bullshitdingen? Kom eens op zeg!
Ik neig ernaar dit met je oneens te zijn.

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
The 90's

Zed is dead!

Ik zoek nog ff een clipje uit de film.
Kan niet wachten tot mijn zoon oud genoeg is om kennis te maken met Tarantino

Laatst bewerkt:

MaddMonkey

Badass junkie
Er is altijd wat te klagen. Maar dit zijn toch gewoon doorgeslagen bullshitdingen? Kom eens op zeg!
Dat we anders met onze planeet om mogen gaan, vind ik geen bullshit. Verre van zelfs. Gaat wat mij betreft zelfs te soft allemaal, ook omdat er zoveel vanaf hangt en omdat bepaalde grote jongens een grote lepel in de pap hebben (een shell bijvoorbeeld). Dan is wat een consument kan doen, vaak nog erg beperkt, maar imo niet verkeerd om daar bewust mee bezig te zijn.

Het hele woke gebeuren daarentegen? Walgelijk. Een van de redenen ook dat ik geen nieuws meer hoef te volgen. Die algemene verontwaardigheid kan mij weinig verrotten.

Maak je niet zo druk Zanza, dat heeft ook geen zin :kissingheart:

Zanza

DF-koning
Het hele woke gebeuren daarentegen? Walgelijk. Een van de redenen ook dat ik geen nieuws meer hoef te volgen. Die algemene verontwaardigheid kan mij weinig verrotten.

Maak je niet zo druk Zanza, dat heeft ook geen zin :kissingheart:
Heil!

En nee, maak me niet druk. Oke. Klein beetje dan... gniffel.

• Haha
Waarderingen: ljuv

Ape

Badass junkie
Snap ik. Want dit is een progressief, links georiënteerd forum! Ben ik niet...
Er zijn dingen verbeterd maar ook verslechterd. Maar kleine groepen mensen die schreeuwen krijgen allemaal een podium. Iedereen is gekwetst om alles, biologische oorsprong wordt tegengesproken, echt please hou eens op

👴

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Er zijn dingen verbeterd maar ook verslechterd. Maar kleine groepen mensen die het schreeuwen krijgen allemaal een podium. Iedereen is gekwetst om alles, biologische oorsprong wordt tegengesproken, echt please hou eens op

👴
Ook eens, ik heb al eens een filmpje van Hans Teeuwen gedeeld ergens die precies dat gekwetst zijn van iedereen aan de kaak stelt.
Volgens mij is dat ook wat @MaddMonkey onder andere bedoeld als hij schrijft over het gebruik van internet.

Maar dat kan ook aan mij liggen.

Bovenaan