Hou je in, we weten allemaal dat er straks mensen met borden komen schreeuwenEn natuurlijk niet al dat gejank over klimaat, vleesvervangers, #metoo, zwarte piet en alle andere woke-bullshit. Etc. Etc. Etc.
Laat ze allemaal de graftyfus krijgen. BACK TO THE 90'S please!Hou je in, we weten allemaal dat er straks mensen met borden komen schreeuwen
haha o zeker, wat was ik trots op dat ding zeg. en die shuffle vond ik maar niks!
de 90s is het tijdperk. Heeft ouderwetse shit en moderne shit meegemaakt. De overgangsperiodeBekijk bijlage 37109
Kennen we deze ook nog?
nee maar serieus..
1 album en het zat al vol. Elke dag weer nieuwe muziek erop zetten. Ach, met zooi als Limewire had je als je mazzel had einde van de week weer nieuwe muziek!
Ik als Zanza praat:En natuurlijk niet al dat gejank over klimaat, vleesvervangers, #metoo, zwarte piet en alle andere woke-bullshit. Etc. Etc. Etc.
Huilebalk. Boohoooh.Ik als Zanza praat:
😂Huilebalk. Boohoooh.
Zwarte piet mag niet meer. Je mag niemand in de billen knijpen. Varkens mag je niet opeten boohoooh. Pleur op joh!
Door de nieuwe generatie griezels idd. Wat een ellende. Vroeger was alles beter!😂
Ik hoor maar 1 iemand janken hoor schatje.
Nee, maar ook toen had men natuurlijk genoeg te klagen. Dat is van alle tijden.En natuurlijk niet al dat gejank over klimaat, vleesvervangers, #metoo, zwarte piet en alle andere woke-bullshit. Etc. Etc. Etc.
Wat een ellende. Vroeger was alles beter!
Er is altijd wat te klagen. Maar dit zijn toch gewoon doorgeslagen bullshitdingen? Kom eens op zeg!Nee, maar ook toen had men natuurlijk genoeg te klagen. Dat is van alle tijden.
Het is namelijk altijd makkelijker om dat gevoel van onvrede te projecteren op de buitenwereld.
Wat tegenwoordig anders is, is dat mensen elkaar online versterken daarin. Het internet kan ook heel veel moois brengen. Vooral als je je niet zo laat leiden door andermans meningen. Dat is alleen iets dat de meeste mensen niet onder de knie hebben. Iets dat ook niet echt gestimuleerd wordt heb ik het idee.
Baas!Nee, maar ook toen had men natuurlijk genoeg te klagen. Dat is van alle tijden.
Het is namelijk altijd makkelijker om dat gevoel van onvrede te projecteren op de buitenwereld.
Wat tegenwoordig anders is, is dat mensen elkaar online versterken daarin. Het internet kan ook heel veel moois brengen. Vooral als je je niet zo laat leiden door andermans meningen. Dat is alleen iets dat de meeste mensen niet onder de knie hebben. Iets dat ook niet echt gestimuleerd wordt heb ik het idee.
Ik neig ernaar dit met je oneens te zijn.Maar dit zijn toch gewoon doorgeslagen bullshitdingen? Kom eens op zeg!
Wij hadden er maar 1 thuis... Altijd ruzieeeeeeeBekijk bijlage 37117
Mensen van deze tijden kennen de struggles niet van onderweg zijn met dit ding en teveel bewegen 😅.
JaEr is altijd wat te klagen. Maar dit zijn toch gewoon doorgeslagen bullshitdingen? Kom eens op zeg!
Ja of dat het te groot was voor je zakBekijk bijlage 37117
Mensen van deze tijden kennen de struggles niet van onderweg zijn met dit ding en teveel bewegen 😅.

Snap ik. Want dit is een progressief, links georiënteerd forum! Ben ik niet...Baas!
Ik neig ernaar dit met je oneens te zijn.
Dat we anders met onze planeet om mogen gaan, vind ik geen bullshit. Verre van zelfs. Gaat wat mij betreft zelfs te soft allemaal, ook omdat er zoveel vanaf hangt en omdat bepaalde grote jongens een grote lepel in de pap hebben (een shell bijvoorbeeld). Dan is wat een consument kan doen, vaak nog erg beperkt, maar imo niet verkeerd om daar bewust mee bezig te zijn.Er is altijd wat te klagen. Maar dit zijn toch gewoon doorgeslagen bullshitdingen? Kom eens op zeg!
Heil!Het hele woke gebeuren daarentegen? Walgelijk. Een van de redenen ook dat ik geen nieuws meer hoef te volgen. Die algemene verontwaardigheid kan mij weinig verrotten.
Maak je niet zo druk Zanza, dat heeft ook geen zin![]()
Er zijn dingen verbeterd maar ook verslechterd. Maar kleine groepen mensen die schreeuwen krijgen allemaal een podium. Iedereen is gekwetst om alles, biologische oorsprong wordt tegengesproken, echt please hou eens opSnap ik. Want dit is een progressief, links georiënteerd forum! Ben ik niet...
Ook eens, ik heb al eens een filmpje van Hans Teeuwen gedeeld ergens die precies dat gekwetst zijn van iedereen aan de kaak stelt.Er zijn dingen verbeterd maar ook verslechterd. Maar kleine groepen mensen die het schreeuwen krijgen allemaal een podium. Iedereen is gekwetst om alles, biologische oorsprong wordt tegengesproken, echt please hou eens op
👴