Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
knowwhatyoudo zei:speed/mdma mix verstoppe in de suikerpoederbus en dan een keer thuus kome dat je broertje kinderfeesje geeft en alle kindere pannekoeken krijgen
Ik denk met een; "en ze leefden nog lang en gelukkig".Immo zei:knowwhatyoudo zei:speed/mdma mix verstoppe in de suikerpoederbus en dan een keer thuus kome dat je broertje kinderfeesje geeft en alle kindere pannekoeken krijgen
Ben benieuwd hoe dat is afgelopen.
ExceptionalInsight zei:Ik denk met een; "en ze leefden nog lang en gelukkig".Immo zei:knowwhatyoudo zei:speed/mdma mix verstoppe in de suikerpoederbus en dan een keer thuus kome dat je broertje kinderfeesje geeft en alle kindere pannekoeken krijgen
Ben benieuwd hoe dat is afgelopen.
Je vindt het toch niet erg als we dat niet geloven hè?knowwhatyoudo zei:Allemaal strontziek de hele middag en dag erna nix meer van gehoord(gelukkig)
Toen kwam er een olifant met een grote lange snuit, en die blies zo het verhaaltje uit.knowwhatyoudo zei:ExceptionalInsight zei:Immo zei:speed/mdma mix verstoppe in de suikerpoederbus en dan een keer thuus kome dat je broertje kinderfeesje geeft en alle kindere pannekoeken krijgen
Ik denk met een; "en ze leefden nog lang en gelukkig".
Allemaal strontziek de hele middag en dag erna nix meer van gehoord(gelukkig)
plantenbak zei:proef je ook niet ?

ik hoop van niet...Exceptional Insight zei:Je vindt het toch niet erg als we dat niet geloven hè?knowwhatyoudo zei:Allemaal strontziek de hele middag en dag erna nix meer van gehoord(gelukkig)
). Dit is ondertussen al 2 jaar geleden en men zei dat ik een waarschuwingsbrief van het parket mocht verwachten, blijkbaar hebben ze toch iets beters te doen (terecht) want ik heb nog niets gezien 
knowwhatyoudo zei:speed/mdma mix verstoppe in de suikerpoederbus en dan een keer thuus kome dat je broertje kinderfeesje geeft en alle kindere pannekoeken krijgen dus tel maar uit...(ware allemaal rond de 10/11) maar dan voel je je egt focking schuldig joh...maargoed.
whyme zei:Een andere vriend van me heeft ook echt de hersens van een slak ofzo. Waren bij een gast thuis, er is van tevoren gezegd: "Heb het niet over blowen/joints/wiet/hasj/drugs ofzo, want die ouders gaan héél leip doen als ze alleen al een van die woorden opvangen.. En ik mep je als je het toch doet." We hebben hem zeker 20 keer gemept ofzo, in 1 uur tijd![]()
Of super wazig op mdma vorig jaar zat ik bij een paar vrienden, en zij leggen een lijn ketamine op een flyer. Mij word die flyer aangegeven in de veronderstelling dat ik ook een lijn wil. Ik pak de flyer, draai die om, "He bah, slechte line up."
Ondertussen alle ketamine op de grond...
Ik was naar Ruigoord geweest samen met een leuke jongen en toen we weer thuis waren dropten we nog een pilletje. We zaten lekker zwevend met elkaar te kroelen als ik ineens zeg: Ja ik moet je piemel eraf hakken dan!Stighar zei:Een aantal jaar geleden kwam ik 's-ochtends terug van een feestje, en ik had nog even een pilletje gedropt tegen het eind van het feestje (5 uur 's-ochtends).
Ik moest om 15 uur nog werken, maar ik was nog retevaag! Ik zag spinnepootjes zweven in het toilet en het ergste was dat ik even weg was toen ik op de afdeling stond. Het was voor een fractie van een seconde, maar ik kwam terug en vroeg aan mijn collega "Waar is dat beestje?" ze reageerde met "Watte?" waarop ik zei "Nee, niks, laat maar."
Erg stom dus![]()
Jij houdt er maar lugubere ideeën op na! Brrrrrr!Drientje zei:Ik was naar Ruigoord geweest samen met een leuke jongen en toen we weer thuis waren dropten we nog een pilletje. We zaten lekker zwevend met elkaar te kroelen als ik ineens zeg: Ja ik moet je piemel eraf hakken dan!
Lekker vaag weer....![]()