Zijn 4FMP en 3MMC goed te combineren?

fissa

Newbie
Ben van plan binnenkort naar een feestje te gaan en heb geen zin in xtc en vroeg me af of 4FMP/4FA en 3MMC goed samen gaan :s :s

Zal wel te combineren zijn, maar pas op met je doseringen. 3-MMC is een nogal aggresieve upper en kan losstaand al best wel vaatvernauwingen en rare hartritmes veroorzaken. Als je daar nog een hoop 4-FA bij in gooit, dan kun je best medische problemen krijgen. Ik denk dat één van beide stoffen los een beter plan is. :)

Eerst een dosis 4 fa en later bijpakken met kleine puntjes 3 mmc is niet de gezondste keuze.. zijn ze sowieso al niet maar voor het effect een prima combo. Ik ervaar de 3 mmc rush en stuk sterker als ik ook 4 FA in me systeem heb zitten. Geen negatieve ervaringen gehad met de vaatvernauwing. Heb zelfs het idee dat door de 4 FA dit ook wat minder wordt. Deze aanname is puur op eigen ervaring gebaseerd. Alleen 3 mmc voel ik altijd wel "wat" bij me hart en met 4 FA erbij helemaal niet.

Hoi beter niet combineren , maar belangrijste is een goede qualiteit producten te gebruiken van vertouewlijk vendor :wave:

@Rob070
Door 4fmp treed wel degelijk vaatvernauwing op zoals bij alle amfetamine achtige stoffen.
De combinatie lijkt me gevaarlijk, ik zou een van de 2 middelen kiezen maargoed late reactie van mij :(

Onlangs 3mmc geprobeerd, ik zou het niet combineren met andere uppers, vind de aanslag op het hart van dat enkele stofje al hard genoeg. Heb ik nooit voor bij X of Pep...

Tekzor668 zei:
Onlangs 3mmc geprobeerd, ik zou het niet combineren met andere uppers, vind de aanslag op het hart van dat enkele stofje al hard genoeg. Heb ik nooit voor bij X of Pep...

Alweer een tijdje geleden geprobeerd. Eerst een capsule 4fa daarna 2 capsules 3mmc verspreid over de avond. Combinatie is hard, energie level is erg hoog, euforie is aanwezig in beperkte mate, maar je wordt wel redelijk opgefokt van deze combi. :rock:

fissa zei:
Alweer een tijdje geleden geprobeerd. Eerst een capsule 4fa daarna 2 capsules 3mmc verspreid over de avond. Combinatie is hard, energie level is erg hoog, euforie is aanwezig in beperkte mate, maar je wordt wel redelijk opgefokt van deze combi. :rock:

Ja ik kan goed geloven dat strak staan hier wel toepasselijk is maar ongelooflijk hartbelastend...

Terug
Bovenaan