Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
SpacingBen zei:Ik ben dat zeker met je eens:P Ik zou er alleen iets aan willen toevoegen... Ze mogen drugs best legaliseren maar dan moet er ook wel echt goede controle over gehouden worden en goede voorlichtingen gegeven worden(dat gebeurd nu in coffeeshops, smartshops weet ik niet, nog niet) En verdere moeten er strenge regels komen waar men zich strict aan moet houden(gebeurd en kan eigenlijk ook nog niet goed in coffeeshops)
Nu nog even iemand die nadelen heeft van drugs legaliseren:P Die argumenten zijn namelijk makkelijk te weerleggenMaarja waarschijnlijk zijn er alleen niet-drugsgebruikers er nadelen in zien en die zie je niet zoveel op het forum:P
Overigens zal ik in het topictitel vermelden dat je de voor en nadelen van drugs legaliseren wilt weten. Nu kijken waarschijnlijk alleen mensen als balon en ik in het topic:P
Succes met je werkstuk verder...
SpacingBen zei:waar zeg je dan dat er voorlichting gegeven moet worden?:P Dat kan ik nergens vinden:P
mmm, naja ik vind ze meestel erg makkelijk te weerleggen dus:P En als iemand bang is voor drugs merk je dat ook al gauw, dan moet je diegene even informeren over de drugs, want ook veel mensen hebben een verkeerd beeld van drugs:P
Bal0n zei:Ja, jij zegt dat je mijn argumenten in mn stukje kon weerleggen.
SpacingBen zei:En hun schandalige president! BUSH