Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo, ik heb vorig weekend sinds lange tijd (7 jaar) een xtc pil gebruikt. Ik wil eigenlijk aankomend weekend weer een pilletje nemen. Is mijn serotoninevoorraad door die ene pil nu helemaal op of krijg ik dat "love-gevoel" nog wel als ik a.s. weekend weer een pil neem?
Hallo, ik heb vorig weekend sinds lange tijd (7 jaar) een xtc pil gebruikt. Ik wil eigenlijk aankomend weekend weer een pilletje nemen. Is mijn serotoninevoorraad door die ene pil nu helemaal op of krijg ik dat "love-gevoel" nog wel als ik a.s. weekend weer een pil neem?
aangezien je pas sinds 7 jaar weer xtc hebt gebruikt vermoed ik dat je gewoon van het ultieme effect mag genieten... ik heb ook een keer na een lange tijd geen xtc, 2 nachten achter elkaar xtc gedaan. En ik kan je vertellen dat ik beide nachten even waus was inclusief heerlijk love-gevoel! (serotonine)!! Ik denk niet dat het uitmaakt dus, geniet!!!
Ik laat er altijd een week tussen zitten en dat doe ik nu al dik een half jaar ( I KNOW IT'S VERY BAD) maar 1 pilletje hakt nog steeds net zo hard en ik voel me nog steeds net zo lekker..... nope geen kater dipdagjes of wat dan ook.. neem wel veel vitamines en L- tryptofaan (dagelijks 2 voor het slapen gaan )
Maar het is niet goed voor je nee.. een xtje is niet erg
ik hoop dat mijn "fase"ook weer snel weg is
bij L-tryptofaan valt het wel mee, omdat dat in je lichaam eerst omgezet word in 5-htp en dan pas in serotonine..... Dan moet je lichaam het dus nog wel zelf aanmaken
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.