Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Immo zei:Gebruik nu een flinke tijd (1/2 jaar) bijna elk weekend speed en heb nog helemaal geen last gehad van verslavende trekjes. Ik weet niet of je speed echt mag meerekenen als verslavende drug, de kans dat je verslaafd raakt ik geloof ik heel erg minimaal.
Ik weet wel van mezelf dat ik niet verslaving gevoelig ben, heb veel controle over mezelf. Zolang ik niet verslaafd wil raken aan drugs zal ik dat ook zeker niet raken.
yeti zei:Cocaine kreeg voor elkaar waar de rest nooit in slaagde.
Dat.shokora zei:Ik vind dat je een beetje te weinig keuzes hebt. Ik denk dat ik wel enige verslavingsdrang heb, maar kan dat ook op de juiste tijden in zien waardoor een uiteindelijke verslaving niet toch niet ontstaat (behalve bij nicotine dan :P).
Zo'n eentje ben ik dus ook, minus de nicotine.shokora zei:Ik vind dat je een beetje te weinig keuzes hebt. Ik denk dat ik wel enige verslavingsdrang heb, maar kan dat ook op de juiste tijden in zien waardoor een uiteindelijke verslaving niet toch niet ontstaat (behalve bij nicotine dan :P).
Petrovic zei:Van pep en dex heb ik het moeilijk gevonden om vanaf te blijven (wordt steeds minder). de rest vind ik niet zo moeilijk, ik heb namelijk een behoorlijke vooraad dope liggen en kan daar zonder moeite vanaf blijfen.![]()
alainalain zei:Speed is verslavend, zowel geestelijk als lichamelijk. Half jaar lang elk weekend speed is wel veel, heb je er geen moeite mee als je het een keer een weekend (of 2) niets gebruikt?

Same hereshokora zei:Ik vind dat je een beetje te weinig keuzes hebt. Ik denk dat ik wel enige verslavingsdrang heb, maar kan dat ook op de juiste tijden in zien waardoor een uiteindelijke verslaving niet toch niet ontstaat (behalve bij nicotine dan :P).
) maar ik drink en blow ik graag bij het uitgaan.Immo zei:Gebruik nu een flinke tijd (1/2 jaar) bijna elk weekend speed en heb nog helemaal geen last gehad van verslavende trekjes. Ik weet niet of je speed echt mag meerekenen als verslavende drug, de kans dat je verslaafd raakt ik geloof ik heel erg minimaal.
Is ook té lekker!heb nergens moeite mee (rook ook niet btw) alleen coke blijft af en toe een witte duivel die iets te veel aanwezig blijft..