Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zeitgeist zei:Ik heb ze vorige week op en ik voelde helemaal niks... en heb al tientallen keren paddo's gedaan, maar nu echt al ruim een half jaar niet, dus ik dacht wel goed te gaan trippen op die truffels, maar het effect was bijna te verwaarlozen...
maar toch lees ik positieve verhalen over truffels op dit forum, maar bijna iedereen die ik ken heeft slechte ervaringen met truffels. Dus heb ik maar een paddo kweek set gekocht, en dat zijn de mexicaanse toch? en nu las ik dat de mex één van de minst sterke paddo's zijn en dan lees ik op dit forum dat mensen hem harder trippen op truffels dan op de mexicaantjes... moet ik mij zorgen maken? of moet ik gewoon een dubbele portie eten, want ik wil na de mislukte poging van de truffels nu wel even goed trippen!
TrippyShit zei:Zeitgeist zei:Ik heb ze vorige week op en ik voelde helemaal niks... en heb al tientallen keren paddo's gedaan, maar nu echt al ruim een half jaar niet, dus ik dacht wel goed te gaan trippen op die truffels, maar het effect was bijna te verwaarlozen...
maar toch lees ik positieve verhalen over truffels op dit forum, maar bijna iedereen die ik ken heeft slechte ervaringen met truffels. Dus heb ik maar een paddo kweek set gekocht, en dat zijn de mexicaanse toch? en nu las ik dat de mex één van de minst sterke paddo's zijn en dan lees ik op dit forum dat mensen hem harder trippen op truffels dan op de mexicaantjes... moet ik mij zorgen maken? of moet ik gewoon een dubbele portie eten, want ik wil na de mislukte poging van de truffels nu wel even goed trippen!
Dubbele portie? Je weet niet waar je het over hebt volgensmij![]()
Eet gewoon 1 portie mexicaanse en onderschat het niet. Onderschatten laat je op je bek gaan. Je kan er anders op reageren. Hawaiiaanse horen de sterkste te zijn maar ik tripte em harder op truffels en al helemaaal op mexicaanse. Ik heb op 1 na alle soorten meerdere keren gebruikt en vind zelf de mexicaanse verruit de beste. Gewoon 1 portie eten. Je trip kan beter nét iets te mild zijn dan te sterk. Blijkt het net ietsie te mild, neem je de volgende keer ietsie meer.. Maaaar ik weet zeker dat 1 portie mexicaanse het gaan doen![]()
Oom Klaas zei:Truffels en philosophers stones zijn hetzelfde.
Hoeveel had je genomen, want dat je er niets van voelt is erg onwaarschijnlijk, of je had net 3 borden pasta moeten hebben weg gewerkt en daarna meteen je truffels gegeten hebben maar zelfs dan zou het nog een klein beetje effect moeten geven volgens mij.
10 gram vers van azarius zou moeten voldoen, zelf zou ik voor 15 gaan dat is volgens mij gemiddeld ook 1 portie.
ImmortalTech zei:Nouja mijn eerste trip voelde ik ook helemaal niks, terwijl ik alles goed deed. Omdat ik dacht dat ik iets verkeerd deed, vroeg ik hiernaar bij de smartshopverkoper in Eindhoven. Hij vertelde mij hierop dat ongeveer 20% van de gebruikers de eerste keer niet tript, maar dat het de tweede keer wel gewoon zou werken. Dit bleek uiteindelijk ook te kloppen.
Ik raad je aan om gewoon precies dezelfde portie truffels te eten. Niks van tevoren eten, goed kauwen en ik denk dat je dan wel een goede trip zal krijgen. Bij mij werkte dat in ieder geval wel.
Royban zei:Hooi,
Ik wil binnenkort ook voor de eerste keer truffels nemen.
Welke soort raden jullie mij aan?
Ik hoor vaak dat philosopher stones erg goed zijn, weet iemand hier ook de prijs van?
Alvast ebdankt![]()