Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
nu is mijn vraag is er iets wat wij als zus en ouders kunnen doen?
hoe ver is hij al heen??
en is het alleen coke of een combi met speed???

dani86 zei:wat we hebben gevonden zijn: snow seals, space packs en snow balls! dat lijkt me coke en amfetamine, coke, coke en heroine !! als ik het juist heb!!!!
waar zitten die klinieken om dwangmatig opgenomen te worden?? is daar een nummer voor te vindne op internet en is daar geen oordeel van een rechter voor nodig?? (dat is wat ik tot nu toe heb gehoord/ begrepen) hij is namelijk 18 en moet het zelf willen voordat ze wat doen!! en omdat het een gezin kwestie is doet de politie niks!! moet zo maar opgelost worden!!
is het niet zo dat hij na 1 jaar afgekickt is maar wel een grote kans heeft om een terug val te krijgen??
dani86 zei:aangezien hij zelf niet in staat is om dit te beoordelen!!
dani86 zei:waar zitten die klinieken om dwangmatig opgenomen te worden?? is daar een nummer voor te vindne op internet en is daar geen oordeel van een rechter voor nodig?? (dat is wat ik tot nu toe heb gehoord/ begrepen) hij is namelijk 18 en moet het zelf willen voordat ze wat doen!! en omdat het een gezin kwestie is doet de politie niks!! moet zo maar opgelost worden!!
is het niet zo dat hij na 1 jaar afgekickt is maar wel een grote kans heeft om een terug val te krijgen??
dani86 zei:heeft iemand een adres of internetsites van de klinieken in frankrijk of waar dan ook??aangezien ik dnekd at die van nederland niet veel zullen baten aangezien hij zelf moet willen en dit punt is voor mij momenteel niet in zicht!!
dani86 zei:meest erge is dat als ik al slaap (ipv piekeren) dan droom ik over mijn broertje en zijn probleem. wordt er gek van....wist niet dat dit zo een effect op me kon hebben!!!

celfor zei:Hey,
Ik zou hem in de aanvankelijk wel geld geven op voorwaarde dat hij eerlijk tegen je is.
Hij moet durven zeggen dat het om drugs te kopen is.