Ellesdee
Badass junkie
what about lowlands?-spaceman- zei:Ellesdee zei:-spaceman- zei:kaartje in the pocket!~sziget here i come again!![]()
![]()
boos?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
what about lowlands?-spaceman- zei:Ellesdee zei:-spaceman- zei:kaartje in the pocket!~sziget here i come again!![]()
![]()
boos?
Dan kom ik je misschien nog wel tegen in de trein, weet het nog niet zeker maar zit als het goed is ook op die date op de treinhannus zei:Gewoon via die sziget website.
http://www.szigetfestival.nl/kaartverkoop2008/winkel
Nou nog hopen dat ik daar beetje aan drugs kan komen want 5 dagen festivallen zonder drugs........![]()
Mary zei:Zelf gratis vervoer geregeldRijden mee met iemand met een internationale tankpas
![]()
Ellesdee zei:what about lowlands?
-spaceman- zei:Ellesdee zei:what about lowlands?
vorig jaar deed ik gewoon beide... je hoeft niet te kiezen... maar LL vorig jaar heeft een beetje vieze nasmaak achter gelaten... misschien volgend jaar weer... zelfs in een gekke bui al mn bandjes afgeknipt![]()

shokora zei:Ik ben overmorgen van de partij, zijn er om 17:32 nog junks te spotten @ utrecht centraal?
Aking zei:je gaat me niet vertellen dat je vannacht op "mijn" trein zat terwijl k dat niet wist![]()
![]()
Hoop niet dat je serieus bent....je bent echt goed als je door het afrikaans gedeelte kan lopen zonder drugs aangeboden te krijgen...2000 hufjes voor een pilletje...redelijke kwaliteit, voor de rest kon je dr alles krijgen...maar heb het maar bij pilletjes en alcohol gehouden.Merijn zei:Was echt te moeilijk he, drugs scoren...
Verder was het wel ongelofelijk vet allemaal, en ik kan niet ontkennen dat ik me suf heb geblowt en 3 avonden zelfs luxe aan de pilletjes zat.
Maarjaaaa

-spaceman- zei:laatste nacht niet geslapen zou eigenlijk die dag naar huis moeten, maar had een meisje leren ken die voor 3 dagen een hostelplek vrij had en een treinkaartje terug had voor de 21ste (in plaats van de 18de)
Aking zei:-spaceman- zei:laatste nacht niet geslapen zou eigenlijk die dag naar huis moeten, maar had een meisje leren ken die voor 3 dagen een hostelplek vrij had en een treinkaartje terug had voor de 21ste (in plaats van de 18de)
Ja teringaap!![]()
en ojah... de eerste nacht was ik er uiteraard ook(handig zo'n crewshirt
)
Mary zei:! Ik heb inderdaad op verscheidene momenten verscheidene mensen speed gevoerd!
Wat een sfeer daar of niet dan \o/

That's Sziget dudehannus zei:en echt die sfeer de tering
hannus zei:en aking je trein crew shirtje was echt handig de eerste avond![]()
![]()
![]()