Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

steelpad zei:neem ritalin, heeft speedwerking met lichtere mate en je krijgt het op voorschrift![]()
_Kat_ zei:ADD is niet het tegenovergestelde van ADHD. Het is hetzelfde alleen zonder het hyper actieve gedrag. En als je amfetamines wil gebruiken dan moet je niet met 300 mg beginnen, dan moet je met een kleine dosis te werk gaan. Dan is het ook niet schadelijk als je dextroamfetamines gebruikt. We hebben het dan over 5 mg enzo. Je word niet high maar je ADD zal wel zeker verholpen worden. Alleen nu moet je nog een vaste plek vinden om goede kwaliteit dextroamfetamines vandaan te toveren. Normale pep zou ik echt niet voor ADD gebruiken want ondanks dat lage hoeveelheden "niet schadelijk zijn" zou ik dat toch niet helemaal geloven. Het zijn amfetamines, kom op. Met dex kan ik me dat nog een beetje voorstellen.
steelpad zei:neem ritalin, heeft speedwerking met lichtere mate en je krijgt het op voorschrift![]()
Als je de dokter vertelt dat Ritalin niet werkt dan krijg je dex voorgeschreven. Das nog eens makkelijk aan je pep komen! :P