Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

jcutter123 zei:Tja, ik probeer een mening te vormen over drugs en daar horen imo dit soort vragen ook bijBedankt voor je link btw
![]()
azgaza zei:Iniedergeval wordt je niet dommer van LSD of paddo's, en van wiet alleen tijdelijk (geheugen zit in IQ tests namelijk, en daar zal je na langdurig gebruik toch wel iets minder goed op scoren dan oorspronkelijk.)
Telefoon zei:azgaza zei:Iniedergeval wordt je niet dommer van LSD of paddo's, en van wiet alleen tijdelijk (geheugen zit in IQ tests namelijk, en daar zal je na langdurig gebruik toch wel iets minder goed op scoren dan oorspronkelijk.)
alles wat je langdurig gebruikt zal je hersenen schaden
alles is schadelijk in minderemate :P
zelfs een fucking sinasappel xD

TechNora zei:Hehe, mooie uitleg![]()
Tja, ten eerste kun je al hele discussies voeren over wat slim eigenlijk is. Ben je slim als je een hoog IQ hebt, maar je sociaal niet kan handhaven? Dat hele IQ is inmiddels ook omstreden, omdat het een hoop belangrijke skills niet test... Zo heb ik bv niet een superhoog IQ (tenminste nooit echt laten testen, maar dat gok ik, omdat ik die voorbeelddingen nooit snap :P ). Ik ben bv superslecht in hoofdrekenen, en ook niet heel goed in ruimtelijk inzicht. Maar maakt dat je dom als je gebruik kunt maken van een rekenmachine? Andere zaken waar ik volgens mij juist goed in ben komen helemaal niet in de test voor (taal). Maar dat maakt wel dat ik zonder een antwoord te weten op een tentamen nog wel punten scoor door een mooie formulering![]()
Maargoed... ehm, afgezien van dit allemaal maakt drugs echt wel wat stuk in je hoofd, en het is niet gezond, maar ik denk dat je ook flexibel bent. Je hersenen vinden wel weer andere paadjes waar t goed toeven is. Misschien dat je geheugen wel is aangetast, (zelf merk ik bv dat ik vaker moet zoeken naar een bepaald woord) , maar andere dingen hebben dan juist weer meer ruimte om zich te ontwikkelen![]()
TechNora zei:Ja precies, is helemaal wat ik bedoel... een studiegenoot van me heeft precies hetzelfde als jij. Ook hoogbegaafd (of mag ik je zo niet noemen), en hij haalt altijd of net een 6, of net een 5... idd omdat hij het dus niet kan opbrengen om te leren, en als hij op college is dan vind hij het zo makkelijk dat hij zich verveelt... Gelukkig ben ik er om hem de hele tijd irritant op te bellen als hij er niet is![]()
maargoed, we gaan beetje offtopic geloof ik....![]()
TechNora zei:Die vriend van mij zit de hele dag documentaires over van alles en nog wat te downloaden, en dan kijkt hij die... Echt de hele dag door, en hij slaat alles op, en kan het me nog uitleggen later ook in makkelijke taal. Echt genius, over kwantummechanica enzo, super interessant, omdat hij er puur wetenschappelijk naar kijkt, en ik overal gelijk spiritueel over na kan denken![]()