Rare shit (nieuw en verbeterd)

Re: Rare shit

- Ik gok default fruitrondjes zonder VST's.
- Tenzij je richting ondansbare Jungle wilt gaan zou ik een 4/4 patroon aanraden.
- Equalizer voor de individuele instrumenten?
- Compressie / Limiter?

Als je gewoon voor de lol 'iets' uit het programma wilt persen zonder verdere ambitie kun je bovenstaande punten kipnegeren.

Have phun ;)

Ik vind de drums niet zoveel aan, kick, snare hi-at etc.. Vind ze een beetje leeg klinken. Voor de rest wel vet haha :rock:.

Maak meer gebruik van noot combinaties zou ik zeggen, "akkoorden" waar 1 noot verschil tussen zit (dus bijvoorbeeld een akkoord van A en A#) klinkt vrij dissonant. Akkoorden met 3 en 9 noten verschil klinken vrij mechanisch, akkoorden met 6 noten verschil klinken duivels (word ook wel diablo muziek genoemd) en akkoorden met 11 noten ertussen klinkt vrij psychotisch.

Ik hoop dat je hier iets mee kan :rock:.

@kaasbaas:
dissonant 8)
opeth kan heerlijk zo spelen

edit:
@AT:Niet vervelend bedoeld maar dit maakte ik samen met een maat van me toen we FL ontdekte.

jezus ik blijf editten :lol:

Oom Klaas zei:
@kaasbaas:
dissonant 8)
opeth kan heerlijk zo spelen

edit:
@AT:Niet vervelend bedoeld maar dit maakte ik samen met een maat van me toen we FL ontdekte.

jezus ik blijf editten :lol:

Ik heb het ook net ontdekt xD.

En bedankt voor de serieuze tips, i.p.v het puur af te zeiken. :)

Wat fucken in Fruity loops is leuk heh, ben er nu al paar maandjes mee bezig (I still suck though :D )

Je kan wel veel uit dat programma krijgen vind ik, daar niet van. Ik zou alleen externe geluidskaart nodig hebben right now en ja hardware/synthjes zouden leuk zijn heh :love:

Ik denk dat je nog puur in je beginfase zit waar je een beetje alles aan het ontdekken bent. Het zal sowieso steeds beter gaan met elke track die je maakt :)
Ik had ook ooit nog eens een track gemaakt die ik zelf helemaal geweldig vond wat achteraf echt de grootste ongeorganiseerde K-herrie bleek te zijn.

Als ik heel eerlijk ben klinkt jouw frutseltje nog wel een klein stukje beter dan dat.

Terug
Bovenaan