Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
jimcp zei:Ik hoorde van iemand die zei dat hij 50mg methadon tabletten had, kan dat? ( heb ze overigens niet gezien ) Tot dusver heb ik alleen van Symoron 5mg gehoord.
meta is erger dan hero 36x5mg per dag is niet ongewoon voor de gemiddelde gebruiiker. 10 pillen per dag en bij gebruiken . dan gaat het hard.jimcp zei:Ik hoorde van iemand die zei dat hij 50mg methadon tabletten had, kan dat? ( heb ze overigens niet gezien ) Tot dusver heb ik alleen van Symoron 5mg gehoord.
Idd. Helemaal mee eens. Ik sta op dit moment op 95 per dag. Maar ik heb nog nooit methadon pillen gehad. Hier (in België) heb ik het al altijd vloeibaar gekregen. Via het MSOC, daar kun je een methadonkuur opstarten en verder begeleid worden. Krijgen jullie in Nederland het meestal in pillen ofzo?Tellius zei:Het is namelijk zo dat methadon me elke dag opnieuw een roes geeft, een beperkte roes toegegeven, maar een roes niettemin. Probeer dan - als liefhebber van het opiaten gevoel - maar eens te stoppen met een middel dat gemakkelijk en goedkoop (én legaal) te verkrijgen is.
jimcp zei:Tot dusver heb ik alleen van Symoron 5mg gehoord.
en ben nu allang beroepsdrummer ,al heb ik nog steeds last van een hepatitus C aandoening ,allemaal nog een kadootje uit die tijd van de naald, shit grr, hoop nu op nieuw medicijn in 2010 , zodat ik weer full time kan gaan spelen, thats my kick al jaren nou en mn leven ,muziek is heeel goed ook , maar nogmaals ,vooral de drugsvrije Tg ,heeft me er door heen gesleept, maar met methadon en die zg andere nieuwere middelen enzo alleen ,(mits je chronisch gebruikt hebt) , kom je er niet .