• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD Tripreport: van zacht naar retehard

• Onderwerp starter Onderwerp starter Osi`
  • Startdatum Startdatum

Osi`

Bewuste gebruiker
Vrijdag 16 Februari heb ik nog maar eens besloten om voor de 2de keer nog eens LSD te gaan slikken, maar deze keer geen halve zegel, wel een hele zegel.
Het waren nog altijd dezelfde zegeltjes als de vorige keer, namelijk Shiva zegeltjes. Maar zelf wist ik nog altijd niet, hoe sterk deze tripjes waren. Ze lagen nog altijd al een redelijke tijd in mijn schuif in de aluminium papier. Dus ik dacht wel dat ze wat afgezwakt waren. Maar neen ..

De inname gebeurde rond 22.23, ik herinner me de tijd nog altijd zeer goed. Een halfuur later nadat een kameraad thuiskwam. Ik zei van, bon, als ik het nu zou nemen, ben ik morgen rond 10 uur of vroeger goed uitgetript. Dus ik nam die zegel al in en proefde al die vieze aluminium smaak in mijn mond, waardoor ik kotsneigingen kreeg en soms vloog het zegeltje in mijn keel dak bijna stikte en moest het uitspuwe, gelukkig kwam het op mijn hand terecht en heb ik het weer ingenomen. Hopend dat het niet beschadigd is!
Een goeie tien minuten later en een peuk opgerookt, gingen we maar is naar buiten, richting the zoo (een danskeet) wandelen, want er zou minimal en techno afspelen. Maar 'twas nog ff gesloten, we waren er te vroeg, dus gingen we naar ons smoor plekje, niet ver van die keet. En begon ik al iets te voelen. Kvoelde me blijer, losser, happyer maar ook zenuwachtiger. Na een peuk te hebben gerookt, gingen we weer terug, en het was nog altijd toe en we zagen de andere kameraden aankomen op hun crossmotor. Die 2 kameraden en de kameraad die bij mij kwam, gingen dus paddo's eten. 1 andere kameraad ging een hele portie paddo's eten, vraag me niet welke, maar ik las wel iets van mckentai ofzoiets.

The Zoo ging open, rond 11 uur? Ik ging binnen, betaalde 5 euro, kreeg een gratis drinkbonneke en haalde direct nen lekker pintke en begon wat te dansen op de Minimal en met onze kameraden te praten, na een halfuurke ofzo gingen we weer naar buiten omdat onze andere kameraden aangekomen zijn op ons smoorplekje (nog kameraden :p) die zaten dan ook onder de paddo's en sommige onder de pille. Ik en de rest gingen dan naar daartoe en we kwamen 2 fucking rare figuren tegen (carjackers) die met ons zaten te lullen en ze zagen er gewoon nietnormaal uit, op't moment zagen ze er serieus uit als een bende franse boeven uit de banlieu 13 met hun snorrekes en lange rare haren. Nadien splitsen die 2 weg van ons en ik zag ze niet meer, nog 10 meter wandelen en we waren op onze plek. Ik keek toen even rond wat er allemaal te zien was, de hemel was zeer helder, de sterren zagen er niet uit als sterren, maar enorm groter, dubbeler of weet ik veel wat. Toen keek ik naar de straat, die me het meest fascineerde, en jawel, het golfde, het ademde en het veranderde gewoon van kleuren, het was gewoon, waanzinnig mooi en vet om er naar te kijken. Maar, mijn kameraden hun kop waren nog altijd ff hetzelfde.

Na een tijdje, ging ik dan maar weer terug naar richting zoo en de koppen zager er dan ook weer niet normaal uit, maar vooral, het wazig effect, alsof er zoveel verschillende zelfde koppen voor hun gezicht waren. Alsof de 4 drukkleuren niet perfect op elkaar overeenkwamen. Zo zag ik het toch, de wereld in 4 kleuren. We gingen weer weg van de danskeet, ff verderop naar een kameraad zijn thuis (boven de kebabzaak :p) daar zat ik dan ff in een zetelke te staren naar het plafond en my god, voor de eerste keer heb ik reliefjes zien verhogen, verlagen en vervormen, ze bewogen gewoon! ik verschoot en zei tegen mijn vrienden, kijk, het plafond beweeg, maar kijk dan toch, neen de smeerlappen zagen niets natuurlijk :rolleyes: "Ward, je bent blijven hangen, riepen ze" Achja, stinkers, het zal wel nie zijn, want die ene op de paddestoelen is enorm blijven hangen precies, zijn ogen draaiden naar alle kanten uit, zijn rug zat krom, em zei rare dingen die ik niet eens verstond en zei tegen zijn buur "pssss kom eens met zijn vinger wijzend van, kom eens hier" en toen zei hem iets, kvond het gewoon raar. De zetel in het kot zag er verbazend groot uit. Alsof het voor een reus gemaakt was en de kameraad die daar op zat, zag er weer uit als een klein klein volwassen ventje die heel de tijd stiekem zat te giechelen. En de gezichtsvervormingen waren nog altijd van partij, maar niet zo heel erg. En natuurlijk, zag ik de traces ook, de nabewegingen van hun armen, gezicht, benen, hun hele fucking lijf bewoog gewoon na. Shit, scary, zolang ik er maar niet tegenaan loop is het wel oké zeker? Zow, we gingen vertrekken, de trap af en weer terug naar binnen, wat zonder problemen verliep en er is nog geen 2 uur verstreken. Zow, hup weer naar binnen en zie ik weer nieuwe kameraden van school, de ene is zeer zat en ging bijna ruzie zoeken met de marokanen (waar ik er zelfook ene van kent) en die ene op de pillen, zag er enorm krom uit, maar gewoon met zijn armen helemaal van voor plat op zijn lichaam en zijn kop zag er niet uit, damn, scary, dus ik zei tegen mijn kameraad (die er ook fucking raar uit zag toen em zijn pet ff anders opzette) zei ik, fuck, weg hier, rare boel >_<. Zow, we gingen nadien weg, want ik beleefde geen plezier meer. AAAAH. Eindelijk nog eens buiten, in het vredige wereldje, we gingen richting thuis met zijn 4 (ik ook erbij) en mijn god, wat zag het wereldje er toch zeer knap uit, lichten die enorm helder waren en zeer schoon schenen op u. Het wandelen leek zo makkelijk en ik wandelde op zachte kussentjes. De straten zagen er enorm breed uit en na 10 a 15 minuten wandelen, kwam we aan bij die zijn thuis. Hup, naar boven en ff chillen in't bed/zetel. Ze wouden gamen en aangezien ik toch nie meer in staat ben om te gamen, wou ik gewoon meekijken en kijken naar de kamer, al die patroontjes, ze bewogen en de kamer leek zo helder. Het licht stond aan en in plaats van donkere zwarte schaduwen, zag ik gewoon, geel, blauw, rood, groene schaduwen. En verder keek ik soms ook gewoon naar het spel.
Ik werd erin gezogen (voor de mensen, het spel noemde Gears of War v/d xbox360) en goddamn, wat een prachtige wereld was dat toch, ik zag alles soms in star wars stijl, soms dan weer in een sprookjes stijl, ik kon gewoon alles slow motion laten verlopen, soms weer normaal spelen, het was ongelooflijk vet, ik voelde mij gewoon een soort van god die de tijd kon bepalen. Zelf kon ik mijn vrienden ook gewoon in figuurtjes laten veranderen, in een vrouw, in een koekjesman, in een dinosaurus, goh .. zeker weten dat het enorm leuk was om met de LSD te gaan spelen, tis waar, tis waar ..

Maar nee, wees getrust, de trip is nog niet over. Ik, als zo'n dikke idioot wou eens een lekker bong gaan roken, midden in mijn trip, vulde ik moeizaam de bong met water, vulde het kommeke met de wiet en lurkte aan de bong 1x, 2x 3x 4x tot ik zei van, fuuck, neem die bong snel vast .. en al snel zakte ik dieper en dieper weg, ik begon, met andere woorden, heel hard te gaan, wat neit echt naar mijn goedzin zeer leuk was.
Ik ging hard, ik zag alles heel moeilijk, ik kon niets meer volgen, ik zag alle kleuren die je kon vinden in je kleurpotlodenkaftje, alles draaide, het bed zat te scheef, de muren kromden in elkaar met de gezichten van m'n kameraden erbij, ik wist niet meer wie wie was (kon ze moeilijk onderscheiden van gezicht) en ik had altijd heel moeilijk door of een kameraad door vertrokken was of juist niet.
En toen ik te hard ging, kwam er een moment, dat ik liever neit meewou maken, wees niet bang, het isniet erg, het is maar een menselijke behoefte die ik moest maken, namelijk, naar't toilet gaan en pissen. En dat zou volgens mij langs geen kanten lukken. Na 10 minuten nadenken of ik toch zou gaan en niets ergs met mij zou gebeuren (want die andere rotzakke zaten gewoon te gamen en wouden me niet helpen, fucking game verslaafden, fucking nerds) ging ik toch maar naar beneden, de trap af (die er redelijk normaal uit zag) en toen richting wc, de wc kot was donker, er was geen licht want ik wist nie hoe ik licht moest toveren en de deur stond op een klein kiertje, waardoor er maar weinig licht binnenviel, maar genoeg om het wit van de wc pot te kunnen opmerken, zo, ik zag hem, en ik ging maar pissen, terwijl ik de kamer gewoon zag veranderen in alle kleuren van de regenboog. En de kamer zat weer te golven, te bewegen, precies alsof het gesmolten plastiek was die nog rechtstaat, maar staat te daveren en bijna stond in te storen, toen ik klaar was met pissen dacht ik, waar ben ik? Want ik herkende het kotje niet waar ik was, dus ging ik met volle moet, richting het licht toe en toen zag ik het, aah, ik ben er nog altijd.

Zo, trap weer op en terug in de zetel. En voor de rest gewoon maar verder staren in het beeldscherm, rare dingen zien en 10 frames per seconde zien, het ging te traag, het leek alsof ik voorliep in de tijd, of achterliep in de tijd en dat mijn vrienden voorliepen, het was gewoon raar als ze mij iets zeiden of een hand wouden geven. Het was gewoon veel te raar.
Na een tijdje was het 6 uur en gingen ze slapen, voor de rest weet ik niet of ik ben gaan slapen of niet want kweet nadien bijna niets meer.

Eerlijk gezegd, heb ik meegemaakt wat ik wou, kheb kennisgemaakt met paddo's, met LSD enzo, ik hoef niet meer te trippen, ik heb wat ik wou, voor mij is het gedaan met trippen, omdat ik na die ene trip, me niet echt in het wereldje thuisvoel, gewoon, je voelt je niet thuis in het lichaam, mss dat trippen op een feestje gewoon helemaal niets voor mij is, maar trippen thuis bij een kameraad vond ik ook helemaal niets, het feit dat je je moeilijk onder controle heb en weinig besef heb om wat er zich rondom u afspeel, bevalt me gewoon niet. Geef mij dan maar liever een peuk met wiet of hasj, alleen maar chillen, besef hebben wat er rondom u gebeurt, that's all what i need.
Inderdaad, no more hard drugs for me.
Al bij al, was het best een fijne trip, alleen naar het einde toe, was het minder leuk.

mooi reportje.. maar veel smoren op een trip is echter niet zo slim.

Weed is iets wat je beetje paranoia enzo kan maken, zelfs vlugger dan lsd dus heeft niet altijd positieve invloed op de trip

Jeller zei:
mooi reportje.. maar veel smoren op een trip is echter niet zo slim.

Weed is iets wat je beetje paranoia enzo kan maken, zelfs vlugger dan lsd dus heeft niet altijd positieve invloed op de trip
Nee, dat is waar, een harde les voor mij eigenlijk. Ik dacht dat een joint gewoon niet hard zou aankomen, maar een bong met puur alleen wiet :/
Alleen leuk voor mensen die echt hard weg willen zijn.

Mooi geschreven, leest lekker weg. Ik kan me een goede voorstelling maken van je trip :) . Dat einde was wat minder, dat was iets teveel van het goede!

hehe coole trip, ik heb da ook is onder de paddestoelen gehad, dat ik niet nart wc wou gaan, uiteindelek ben ik rechtgestaan, uit een bloem gestapt, een pad vol met bladjes bewandeld, erges toegekomen wat een wc moet voorstellen, blinky blinky :D, fantasy is everthing :D uiteindelek was het totaal niet zo erg als ik het mij had voorgesteld. :rolleyes:

Terug
Bovenaan