Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat is dus het probleem LD. Hij weet niet hoe hij moet IV'en.leveldesigner zei:sorry dat ik er even niet was Rudolf, had zelf wat complicaties in de prive sfeer zullen we maar zeggen. heb even alle berichtjes gelezen sinds ik weg was en zie dat er niet veel vooruit gang in zit. jammer is dat, had ergens de ijdele hoop dat t misschien nu beter ging.
wist trouwens niet dat je t in je spieren spoot, is dat niet ontzettend pijnlijk. ben zelf eens zo'n 35 jaar geleden in mijn bil in een spier gespoten door een arts, en ben die pijn nooit vergeten. is het niet beter om het in een ader te spuiten, zodat t sneller werkt. lijkt me ook beter, want een spier iedere dag injecteren lijkt me niet goed voor die spier.
en mocht je maagproblemen krijgen van methadon, dan zou je kunnen vragen voor de vloeibare vorm, die gedronken en gespoten kan worden. heb zelf nooit maagproblemen gehad na meth inname, maar jouw maag is dan ook al niet goed meer. weet wel dat er mensen zijn die een branderig gevoel hadden in hun maag na het innemen van methadon oraal.
Drugs Infolijn zei:Wij hebben geen mail van je ontvangen. Je pm wel, maar dat zagen we net pas. We hebben al wel met je mee gedacht en je verwezen naar Mainline. Verder kunnen we je helaas niet helpen ben ik bang.
leveldesigner zei:sorry dat ik er even niet was Rudolf, had zelf wat complicaties in de prive sfeer zullen we maar zeggen. heb even alle berichtjes gelezen sinds ik weg was en zie dat er niet veel vooruit gang in zit. jammer is dat, had ergens de ijdele hoop dat t misschien nu beter ging.
wist trouwens niet dat je t in je spieren spoot, is dat niet ontzettend pijnlijk. ben zelf eens zo'n 35 jaar geleden in mijn bil in een spier gespoten door een arts, en ben die pijn nooit vergeten. is het niet beter om het in een ader te spuiten, zodat t sneller werkt. lijkt me ook beter, want een spier iedere dag injecteren lijkt me niet goed voor die spier.
en mocht je maagproblemen krijgen van methadon, dan zou je kunnen vragen voor de vloeibare vorm, die gedronken en gespoten kan worden. heb zelf nooit maagproblemen gehad na meth inname, maar jouw maag is dan ook al niet goed meer. weet wel dat er mensen zijn die een branderig gevoel hadden in hun maag na het innemen van methadon oraal.
Paperplane. zei:Dat is dus het probleem LD. Hij weet niet hoe hij moet IV'en.
Er zijn er 3 verstuurd.Heb zelfs een ontvangstbevestiging gehad.
Die mainline stuurt me terug naar jullie of kunnen ook niks.