Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik maak me druk omdat jouw gedrag ook mij beinvloedt. Ik krijg de stempel die jij behoort te krijgen.htweeoo zei:Waarom rook je, waarom eet je, waarom ruk je je. Omdat ik het leuk vondt.
Supervlieg wie noem je het kleine kindd wie maakt zich druk.
Haha arme prutser toch
htweeoo zei:Ik typ zo een dingen opzettelijk weet je wel.
Ik ben de sms taal gewend.
Ik weet ook wel dat het ongezond is daarom ben ik nu al meer dan 2 weken gestopt maar wat doe je eraan ik kreeg geen dip dus dacht niet dat het niet ongezond was.
htweeoo zei:Vlieg man chil ik steek er geen tijd meer in.
Natuurlijk weet ik dat ik weet het meeste over Drugs in mijn hele school.
Ik weet elk serotonine gebruik en vergiftiging alles weet ik.
Maar weetje stof is ook slecht het maakte me niet uit.
Nu heb ik ervan geleerd ik heb er geen schade van opgelopen ik begrijp het echt zelf niet.
Dat kan toch gewoon niet ik heb na een cold turkey niets dip gehad.
Ik ben zelfs nog een blijer persoon.
htweeoo zei:Ik typ zo een dingen opzettelijk weet je wel.
Ik ben de sms taal gewend.
Logitech zei:deze jongen heeft een serieus probleem,
naargelang de reacties die vrijwel normaal zijn maar toch overdreven
ik raad je aan om eens naar een druglijn te bellen, of onmiddelijk te stoppen of allesinds te minderen wat dit is echt schizo, je lever zal op je 40ste compleet kapot zijn
htweeoo zei:Het waen degelijke pillen getest op 94 MG/MDMA. Klappertanden deed ik ook maar het was ik weet niet.
Ik ben een erg rustig jongen gevoelig maar soms als ik op school meer dan 15 pillen op had sloeg ik op iemand die nog maar keek ofzo.
tomz0r zei:htweeoo zei:Het waen degelijke pillen getest op 94 MG/MDMA. Klappertanden deed ik ook maar het was ik weet niet.
Ik ben een erg rustig jongen gevoelig maar soms als ik op school meer dan 15 pillen op had sloeg ik op iemand die nog maar keek ofzo.
Stoer hoor ><

htweeoo zei:Het waen degelijke pillen getest op 94 MG/MDMA. Klappertanden deed ik ook maar het was ik weet niet.