Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
kan iemand me zijn ervaringen met Speed delen, ben er wel in geinterreseert namelijk

lijkt me een goude ideeruubje zei:Gebruik het als je examen hebt![]()

Nou Ik heb genoeg meegemaakt met speed bijna ieder weekend, op het werk, op feesten, op school, maar ik ben wat geminderd wil het wel in de hand houden.......maar ut is wel mega relaxt spul!!! en lekker goedkoop. Maar een jointje erbij is ook wel relax .......m@zzelss KuzahFreek zei:Kan iemand me zijn ervaringen met Speed delen? ben er wel in geïntereseerd namelijk![]()
?????!!!!!!! Bestel ik gelijk 10 gram. Geef maar door op [email protected]! Het is wereldspul, echt. Je voelt je helemaal het ventje. Je bent zeer scherp. Bent rap van tong. Hebt een zelfvertrouwen van Patrick Kluivert. Echt geweldig HELAAS

Sp_Gonzalez zei:Hoi allen,
Ik lees iedere keer dat speed maar 5 euro per gram kost. Ik betaal 15 euro per gram.![]()
Dan vraag ik me wel 'ns bij welke Albert Heijn die prijs van 5 euro geldt?????!!!!!!! Bestel ik gelijk 10 gram. Geef maar door op [email protected]! Het is wereldspul, echt. Je voelt je helemaal het ventje. Je bent zeer scherp. Bent rap van tong. Hebt een zelfvertrouwen van Patrick Kluivert. Echt geweldig HELAAS
![]()
Kan iemand me zijn ervaringen met Speed delen?
als je teveel neemt of te lang erop door gaat, kan je ook in een psychose raken.
je kan slikken of snuiven maar blijf in godsnaam van de spuit af
als je goeie speed hebt dan brand het heel hard in je neus.wil ik proberen hoe het is om te snuiven nog nooit geprobeerd
adresjes of dealers moet je hier niet zoeken kerel.hoe kan ik aan speed komen heeft iemand nog een adresje
jacqie zei:Speed tja....ik zelf vind het een goede toevoeging op een pil....zeg vaak ik doe het niet meer maar eenmaal 1 snuiffie ervan en je gaat weer verder....en lekker hard....niet meer suf maar je voelt je super.....zoals ik al zei toen ik me voorstelde alles met mate en tja je voelt je wel brak de dag erna maar ja dat hebje van alcohol/wiet/xtc en coke ook......gewoon eten en drinken en je bent er zo weer bovenop![]()
synchemic zei:ook al was dat niet zo, drugsforum.nl kan zwaar in de problemen komen als hier gedealed word dus vandaar dat wij, de bezoekers, dat sowieso niet willen.
(plus dat je behoorlijk zielig bent als je onbekende mensen vraagt om je dope..)
Freak zei:Kan iemand me zijn ervaringen met Speed delen? ben er wel in geïntereseerd namelijk![]()