Clonazepamum en bromazepam

RcLover

Newbie
Hallo ,
Ik heb nu 15 tabletten van 12 mg bromazepam van eurogenerics en 40 tabletten van 0.5 mg clonazepamum van roche (Rivotril) Kan ik hiermee een leuk effectje krijgen ofniet ? En wat is dan jullie aangeraden dosis ?

Alvast bedankt
Rclover

RcLover

Newbie
Ik had gisteren 1 mg rivotril geslikt en voelde niets in een eerdere ervaring had ik 6mg bromazepam van eurogeneric en deze had ook geen effect moet ik gewoon de dosis opschroeven of kan het dat ik ongevoelig ben ? Slik ze wel s avonds trouwens .

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
RcLover zei:
Ik had gisteren 1 mg rivotril geslikt en voelde niets in een eerdere ervaring had ik 6mg bromazepam van eurogeneric en deze had ook geen effect moet ik gewoon de dosis opschroeven of kan het dat ik ongevoelig ben ? Slik ze wel s avonds trouwens .

altijd de 12mg lexotan bromazepam van Roche nemen... onmogelijk (bijna) dat je niets gaat voelen...beetje tequila en lijntje speed erbij en heaven awaits..
uiteraard steeds op eigen risico:)

Oom Klaas

Badass junkie
Alcohol, amfetamine en benzo's tegelijk...tjsah de combinatie is heerlijk,

alleen je lichaam gaat er zo verdomd snel kapot aan.

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
Oom Klaas zei:
Alcohol, amfetamine en benzo's tegelijk...tjsah de combinatie is heerlijk,

alleen je lichaam gaat er zo verdomd snel kapot aan.

nja..eigen verantwoordelijkheid hee :wink:

niets nemen en je toch amuseren is nog steeds het beste natuurlijk maar zo kennen we allemaal al genoeg mensen die je dat zeggen denk ik :kots: ...en toch ..

Bovenaan