Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bedoel je niet Ghb?Jeller zei:is toch gevaarlijk hoor als je niet weet hoe te doseren
... ghehe.. zoomwijck de gekste... en bassie ook... whehNergens een overdosis van zal gezond voor je zijnJeller zei:nee ik bedoel niet ghb, mar het ketamine is ook een verdovingsmiddel en een overdosis daarvan zal ook wel niet zo gezodn zijn dacht ik, ik las het hier ergens in een andere topic
Ik weet niet hoeveel je daarvoor moet pakken,maar "veel" pakken hoeft geen overdosis te zijn offnieChristiaan18 zei:naja als je niet meer kan bewegen heb je volgens mij al redelijk veel keta gepakt :P
Nee maar ik wel!Christiaan18 zei:zeg ik toch ook niet

Jeller zei:tschijnt dat bij spuiten veel beter werkt, maar spuiten vind ik maar voos
maar een veilge drug is dit echt niet hoor, lees maar eens wat er allemaal gebeurd is in Goa ene paar jaar terug door Ketamine
In het Engels heet het gewoon ketamine... zoals balon zegt...Derq zei:ik zeg toch in het engels Cetamine, (settamin) voor jullie apen die de engelse taal niet beheersen en het als kettamaain uitspreken, stfu aub.